ההיתרונות הרבים בלהחזיק דפיברילטור בביתכם

תוכן עניינים

חשוב להחזיק דפיברילטור בבית. זה יכול לשמש כדי להציל את חייו של מישהו שחווה הלם חשמלי, התקף לב או התקף.

דפיברילטור הוא מכשיר אלקטרוני שניתן להשתמש בו כדי להחזיר את הקצב התקין של הלב כאשר הוא הופך לא סדיר. הוא מזעזע ומשחזר את הקצב הרגיל על ידי הפעלת מכות חשמל המועברות דרך רפידות המונחות על החזה והגב.

המכשיר עוקב אחר סימנים חיוניים כמו לחץ דם, רמות חמצן וקצב לב לפני מתן הלם. הוא גם עוקב אחר פרמטרים אלו במהלך הטיפול ואחריו כדי לוודא שהוא עשה את עבודתו כראוי ואין תופעות לוואי מהטיפול.

היתרונות הרבים של להחזיק דפיברילטור בבית:

– זו הדרך היעילה ביותר להציל חיים.

– זו הדרך המשתלמת ביותר להציל חיים.

– זו הדרך הפשוטה ביותר להציל חיים.

האם כל חולה לב חייב להחזיק דפיברילטור בבייתו?

התשובה אינה פשוטה כפי שהיא עשויה להיראות.

דפיברילטור הוא מכשיר המשמש למתן הלם חשמלי ללב על מנת להחזיר את קצב הלב התקין. לא תמיד כל חולה עם מצב לב חייב להיות עם דפיברילטור בבית.

ישנם שני סוגים עיקריים של בעיות לב: הפרעת קצב חדרית ופרפור חדרים. הפרעת קצב חדרית היא סוג של בעיה בקצב הלב שבו הלב פועם מהר מדי או איטי מדי. פרפור חדרים הוא סוג של בעיה בקצב הלב שבו הלב פועם כל כך מהר שהוא לא יעיל.

בשני המקרים משתמשים בדפיברילטורים כדי להחזיר את פעימות הלב התקינות. הם משמשים גם במצבי חירום כאשר למישהו יש דום לב פתאומי, כלומר כאשר הלב של האדם מפסיק לפעום והם קורסים ללא אזהרה.

כמה עלה דפיברילטור?

דפיברילטור הוא מכשיר המשמש להפעלה מחדש של הלב של אדם. זה שולח הלם חשמלי לשריר הלב כדי להחזיר את הקצב התקין. דפיברילטורים משמשים במצבי חירום כאשר מישהו הפסיק לנשום או הלב שלו הפסיק לפעום. לדוגמה, אם מישהו סובל מדום לב פתאומי, ייתכן שהוא יזדקק לדפיברילטור כדי להחיות אותו.

מחיר הדפיברילטור יכול להשתנות בהתאם לסוג הדגם שאתה מסתכל עליו ואיזה תכונות הוא כולל. לדוגמה, דגמים מסוימים ניידים יותר מאחרים ולחלקם יש סוגים שונים של אלקטרודות עבור מצבים שונים. העלות הממוצעת של דפיברילטור נייד היא בסביבות $2,000 דולר אך יכולה להשתנות בהתאם לדגם ולתכונות