נאבד לכם תכשיטים בים? שירות איתור בגלאי מתכות בים במיוחד עבורכם

תוכן עניינים

הדרך הנפוצה ביותר לאיתור חפצים אבודים בים היא באמצעות גלאי מתכות. עם זאת, לא לכולם יש גישה למכשירים אלו ולא כל גלאי המתכות זהים.

במאמר זה נעסוק בנקודות הבאות:

– מהו גלאי מתכות?

– איך הם עובדים?

– מהן המגבלות שלהם?

– מה כדאי לחפש בגלאי מתכות?

גלאי מתכות הם כלי נפוץ בשימוש בתעשיות רבות, כגון בנייה וכרייה. עם זאת, הם שימשו גם את הצבא ורשויות אכיפת החוק. אבל עכשיו הם משמשים למטרה אחרת – למצוא תכשיטים אבודים בים.

גלאי המתכות הוא מכשיר המזהה חפצי מתכת קבורים מתחת לאדמה או מתחת למים. הוא שולח שדה אלקטרומגנטי בתדירות נמוכה מכדי להיות מזוהה על ידי בני אדם אך ניתן לקלוט על ידי חפצי מתכת כגון תכשיטים ומטבעות.

איך עובד גלאי מתכות?

הצעד הראשון בהבנת אופן פעולתו של גלאי מתכות הוא להבין מה הוא מזהה. גלאי מתכות יכולים לזהות מתכות ברזליות, הכוללות ברזל ופלדה, אך לא מתכות לא ברזליות כמו אלומיניום או נחושת. גלאי מתכות יוכל לזהות חפצים מתכתיים אחרים כמו מטבעות, תכשיטים או אפילו מסמרים.

תהליך גילוי המתכות הללו מתחיל בשליחת אות מגלאי המתכות והאזנה להחזרתו. זה נקרא זיהוי "תדר רדיו", מכיוון שהוא מסתמך על גלים אלקטרומגנטיים הנשלחים בחלל בתדרי רדיו (גלים בתדר גבוה). כאשר גלים אלו פוגעים בחפץ עשוי פר

לגלאי מתכות יש שני סלילי תיל, אחד בתוך השני. הסליל החיצוני מחובר לזרם חילופין (AC) ומעביר סדרה של פולסי AC דרך האדמה. כאשר מתכת נמצאת באדמה, היא יוצרת שדה חשמלי סביבה המפריע לזרם החילופין מהסליל החיצוני. זה גורם לשינוי בזרימת הזרם שניתן לזהות על ידי הסליל הפנימי ולתרגם לצליל או לאור המציינים היכן על פני כדור הארץ עשוי להיות איזה אוצר קבור!

מציאת תכשיטים בים עם גלאי מתכות

זה לא נדיר למצוא זהב ומתכות יקרות אחרות על קרקעית האוקיינוס. גם עם ההתקדמות בטכנולוגיה, עדיין זו משימה קשה למצוא את האוצרות הללו.

גלאי מתכות הם אחד הכלים הנפוצים ביותר המשמשים את ציידי האוצרות. הם משתמשים במכשירים אלה כדי לזהות חפצי מתכת קבורים מתחת לאדמה או מתחת למים. גלאי מתכות אלה פועלים על ידי פליטת שדה אלקטרומגנטי ואז מודדים כמה זמן לוקח לאות לחזור לאחר הקפצה מעצם.