איך לקנות באינטרנט מבלי לחשוש על הכרטיס אשראי ב2023?

תוכן עניינים

זו שאלה שאנשים רבים שואלים את עצמם, במיוחד כשהם עושים קניות באינטרנט. עם התפתחות הטכנולוגיה, אנו יכולים לצפות להרבה שינויים בעתיד הקרוב. בשנת 2023, סביר להניח שיהיו לנו יותר ויותר אפשרויות לשלם עבור הרכישות שלנו מבלי להשתמש בכרטיס האשראי שלנו.

האפשרות הראשונה היא להשתמש בביטקוין. ביטקוין הופכים פופולריים יותר ויותר, כך שלאנשים יהיה קל יותר לקנות אותם במזומן בשנת 2023. האפשרות השנייה היא להשתמש בטכנולוגיית זיהוי פנים או בטביעות אצבע. המשמעות היא שתצטרך רק את הפנים שלך או את טביעת האצבע שלך כדי לבצע רכישה מבלי שתצטרך לדאוג שמידע כרטיס האשראי שלך ייגנב על ידי האקרים. האפשרות השלישית תהיה שימוש במכשיר נייד ככלי אימות והאפשרות הרביעית תהיה תשלום באמצעות שבב או צמיד מושתל על פרק כף היד או הזרוע.

שימוש בכרטיס אשראי נטען

כרטיס אשראי הוא כרטיס תשלום המונפק למשתמשים (מחזיקי כרטיס) כאמצעי תשלום. מנפיק הכרטיס מעניק מסגרת אשראי לצרכן (בעל הכרטיס) ממנו יכול הצרכן ללוות כסף לרכישות.

מסגרת האשראי היא כמה כסף אתה יכול להוציא לפני שהמנפיק שלך יבקש החזר. תקרת אשראי נקבעת בדרך כלל ל-$1,000 או 5,000$, אך היא יכולה להיות גבוהה יותר או נמוכה יותר בהתאם למה שהמנפיק חושב שאתה יכול להרשות לעצמך וכמה הם סומכים עליך. הדוח החודשי שלך יציג את היתרה שלך וכל רכישות חדשות שבוצעו במהלך פרק הזמן הזה.

הצעד הראשון הוא לברר את יתרת כרטיס האשראי.

אם יש לך כרטיס שיש לו תקרת אשראי, כדאי לברר גם במה מדובר.

תצטרך לדעת את האשראי הזמין ואת היתרה כדי לחשב כמה אתה יכול להוציא.

לדוגמה, אם האשראי הזמין שלך הוא $200 והיתרה שלך היא $100, אז אתה יכול להוציא עד $300 על כרטיס זה.

כרטיס נטען הוא כרטיס תשלום המונפק למשתמשים כמערכת תשלום.

כרטיס אשראי שונה מכרטיס חיוב מכיוון שהוא מאפשר לצרכן להוציא כסף על ידי הלוואה ממנפיק הכרטיס.

כרטיס אשראי שונה גם מזומן או צ'קים מכיוון שהוא מחייב את החזר הכספים במלואם למנפיק בשלב מסוים, בדרך כלל בסוף מחזור חיובים חודשי.

הסוג הנפוץ ביותר של כרטיסי אשראי הם כרטיסי בנק כגון ויזה ומאסטרקארד, שמקובלים על ידי רוב הסוחרים בעולם. סוגים אחרים כוללים כרטיסי חנות, כרטיסי תאגיד וכרטיסי הטבות ממשלתיים.

היתרונות של כרטיס נטען

כרטיסים משולמים מראש הם דרך מצוינת לתקצב תקציב ולחסוך כסף.

ישנם יתרונות רבים של כרטיסים משולמים מראש. ראשית, ניתן להשתמש בהם בכל חנות או מסעדה שמקבלת כרטיסי חיוב או אשראי. הם גם דרך מצוינת לתקצב ולחסוך כסף כי בעל הכרטיס יודע כמה נשאר לו בחשבון בכל עת.

כרטיסים משולמים מראש הם דרך לנהל כסף במקרה שאין לך גישה לחשבון בנק. הם גם אלטרנטיבה לכרטיסי אשראי עבור אנשים שאינם מסוגלים לזכות בכרטיס אשראי אחד.

אחד היתרונות של כרטיסים משולמים מראש הוא שניתן להשתמש בהם בכל מקום. הסיבה לכך היא שהם אינם דורשים חשבון בנק ואתה יכול להשתמש בהם בכל חנות או כספומט. אתה יכול גם להשתמש בהם בינלאומית, מה שלא אפשרי באמצעי תשלום אחרים כמו מזומן או צ'קים.

יתרון נוסף של כרטיסים משולמים מראש הוא שיש להם עמלות נמוכות וללא דרישות לבדיקת אשראי, בניגוד להרבה צורות תשלום אחרות. כרטיסים אלו מושלמים עבור אלה שאולי ניקוד האשראי שלהם נהרס בגלל נסיבות בלתי צפויות כגון חשבונות רפואיים או אבטלה והיה רוצה לבנות מחדש את דירוג האשראי שלהם לאורך זמן.

כרטיסים משולמים מראש הם בחירה טובה עבור אנשים שאין להם גישה לשירותי בנקאות מסורתיים. הם גם אופציה טובה עבור אנשים שרוצים לשלוט בהוצאות שלהם.

אתה יכול להשתמש בכרטיסים ששולמו מראש באופן אישי, מקוון או בטלפון. ניתן להשתמש בכרטיסים משולמים בכל מקום שמקבל כרטיסי אשראי וכרטיסי חיוב. אתה יכול להשיג את הכרטיס שלך בכל חנות שמוכרת כרטיסים משולמים מראש ולהשתמש בו בכל מקום שמקבל מאסטרקארד.